Standardowo zaczęliśmy z Krzyśkiem pracą o godzinie 9:30 🙂 Mimo, że to już ostatnie spotkanie, wyznaczone obowiązki muszą zostać wykonane 😛 Pani dyrektor przydzieliła nas dziś do działu CALL CENTER, gdzie m.in. poznaliśmy sposób, w jaki należy rozmawiać przez telefon ze zdenerwowanym klientem 😛 Spokój wewnętrzny oraz pełny savoir-vivre to podstawa dobrego doradcy. Kolejnym z zadań było zapoznanie się z ankietami, jakie wysyłane są do klientów oraz przykładowe rozwiązanie jednej z nich. Pracownicy tego działu są wyjątkowo kulturalni i potrafią rozładować atmosferę świetnym poczuciem humoru.

Kolejnym miejscem jakie odwiedziliśmy był dział sprzedaży, po którym oprowadził nas jeden z dealerów – Jan 🙂 Opowiadał m. in. o sztuczkach, jakie stosują sprzedawcy, aby namówić klienta do zakupu samochodu. W trakcie rozmowy mogliśmy także poznać słownictwo zawodowe, jakie jest stosowane w tej branży 😛

Na koniec ponownie zostaliśmy zaproszeni do gabinetu Pani Cemovej, gdzie otrzymaliśmy certyfikaty oraz podziękowania za trzytygodniową współpracę 😉 Uścisk dłoni dopełnił miłą atmosferę, jaka panowała przez cały okres naszej pracy 😀

Pozdrawiamy i do zobaczenia w Polsce 😛
Krzysiek i Michał

Reklamy